نمونه کارها

تجهیز شهربازی فلورانس کیدو تبریز

تجهیز شهربازی فلورانس کیدو تبریز

تجهیز شهربازی فلورانس کیدو تبریز

شهربازی سرپوشیده فلورانس کیدو در مجتمع تجاری فلورانس شهر تبریز توسط مجموعه بازی سازان تجهیز شده و دارای دو بخش خانه کودک و شهربازی است. شهربازی فلورانس کیدو در فضایی بالغ بر 800 متر مربع در طبقه فودکورت مجتمع تجاری فلورانس اجرا شده است. مجتمع تجاری فلورانس در شش طبقه با زیر بنای 15000 متر مربع، به تازگی افتتاح شده؛ این مجتمع شامل زیر زمین بصورت پارکینگ با ظرفیت بیش از ۱۲۰ خودرو – طبقات همکف تا سوم شامل فروشگاه های متنوع ( هایپر مارکت – مد و لباس – کیف و کفش – طلا و جواهر- ساعت ) می باشد و طبقه چهارم شامل ( فود کورت و خانه بازی کودکان ) است. شهربازی این مجموعه با داشتن بیش از 100 نوع بازی استاندارد یکی از مکان‌های شاد و مفرح تبریز برای گذارندن ساعاتی خوش و هیجان انگیز به حساب می‌آید. این مجموعه دارای سافت پلی گراند استاندارد، تجهیزات مشاغل کودک، وسایل بازی فومی و چوبی، پیست ماشین پایی و سرسره های بادی برای بخش خانه کودک و در بخش شهربازی، انواع گیم و آرکید، هنداسپید، ایرهاکی، صخره نوردی، فوتبال دستی و اتاق کنسول در انتظار کودکان و بزرگسالان هستند.

امروزه شهربازی ها تبدیل به نمادی برای شهر ها و حتی کشور ها شده اند، شهربازی های بزرگ با امکانات کم نظیر که خود از جاذبه های توریستی یک منطقه به حساب می آیند. برای مثال سالانه بطور متوسط میلیون ها نفر برای بازدید از شهربازی دنیای آی ام جی دبی به کشور امارات سفر می کنند و یا بسیاری تنها برای دیدن چرخ و فلک بزرگ چشم لندن، انگلستان را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره تجهیزات خانه بازی و تجهیزات شهربازی کلیک کنید.

در ایران نیز با توجه به خلا های موجود در این زمینه و کمبود شهربازی های بزرگ توریستی، فرصت خوبی برای رشد شهربازی های سرپوشیده در مجتمع های تجاری پیش آمده است. وجود یک فضای بازی در یک مرکز تجاری علاوه بر ایجاد اعتبار برای آن مجموعه باعث شلوغ تر شدن این مراکز به جهت ارائه خدماتی متفاوت خواهد شد.

تا به حال به محل قرار گیری فضای بازی کودکان، فود کورت یا سینما در مجتمع های تجاری توجه کرده اید؟ یکی از مهم ترین و جدیدترین روش ها برای افزایش ساعات بازدید مراجعان یک مجتمع تجاری، جا نمایی بخش های سرگرمی و کودک در بالاترین طبقات است تا افرادی که هدف استفاده از این خدمات را دارند، بالاجبار از تمامی طبقات بازدید داشته باشند.

امروزه اختصاص یک یا دو طبقه از مراکز تجاری به شهربازی سرپوشیده، سینما و فود کورت یک امر بدیهی برای سازندگان و سرمایه گذاران این حوزه به شمار می رود. چرا که آن ها به خوبی خلاء های موجود در حوزه سرگرمی را شناسایی کرده و در تلاشند تا این کمبود ها را به فرصتی برای کسب درآمد تبدیل کنند.

شهر تبریز با جمعیت 1 میلیون و 600 هزار نفری (طبق سرشماری سال 2016 میلادی) سومین شهر پر جمعیت ایران و یکی از توریستی ترین شهر های کشور است. شهربازی سرپوشیده فلورانس کیدو در مجتمع تجاری فلورانس شهر تبریز که توسط مجموعه بازی سازان تجهیز شده، دارای دو بخش خانه کودک و شهربازی سرپوشیده است. شهربازی فلورانس کیدو در فضایی بالغ بر 800 متر مربع در طبقه فودکورت مجتمع تجاری فلورانس اجرا شده است. این مرکز در شش طبقه با زیر بنای 15000 متر مربع، به تازگی افتتاح شده؛ این مجتمع شامل زیر زمین بصورت پارکینگ با ظرفیت بیش از ۱۲۰ خودرو – طبقات همکف تا سوم شامل فروشگاه های متنوع ( هایپر مارکت – مد و لباس – کیف و کفش – طلا و جواهر- ساعت ) می باشد و طبقه چهارم شامل ( فود کورت و خانه بازی کودکان ) است.

شهربازی این مجموعه با داشتن بیش از 100 نوع بازی استاندارد یکی از مکان‌های شاد و مفرح تبریز برای گذارندن ساعاتی خوش و هیجان انگیز به حساب می‌آید. این مجموعه دارای سافت پلی گراند استاندارد، تجهیزات مشاغل کودک، وسایل بازی فومی و چوبی، پیست ماشین پایی و سرسره های بادی برای بخش خانه کودک و در بخش شهربازی، انواع گیم و آرکید، هنداسپید، ایرهاکی، صخره نوردی، فوتبال دستی و اتاق کنسول ها در انتظار کودکان و بزرگسالان هستند.

شما می توانید جهت کسب مشاوره رایگان تجهیز مراکز بازی و یا دریافت اطلاعات محصولات و کاتالوگ ها، با کارشناسان بازی سازان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.