نمونه کارها

تجهیز خانه بازی 104 در شهر رشت

تجهیز خانه بازی 104 در شهر رشت

تجهیز خانه بازی 104 در شهر رشت

فضای بازی برای کودکان جزو نیاز های اساسی آن ها در سنین کودکی (1 تا 10 سال) می باشد. کودکان با انجام بازی های حرکتی انرژی درونی خود را تخلیه می کنند و به آرامش می رسند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وجود تلفن های همراه، تبلت و رایانه ها، بسیاری از کودکان از بی تحرکی، افسردگی و چاقی رنج می برند.  عدم تحرک و انجام بازی های حرکتی در این سنین، سبب مشکلات جسمی و روحی متعددی در بزرگسالی خواهد شد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره تجهیزات خانه بازی و تجهیزات شهربازی کلیک کنید. بازی سازان با ابداع خانه های بازی و آموزش آن به سرمایه گذاران مختلف در سال های گذشته تلاش کرده تا بخشی از کمبود سهم فضای تفریحی برای کودکان را جبران کند. خانه های بازی با داشتن ابعاد درآمدی گسترده،  پتانسیل های بالا در بخش های مختلف تفریحی و آموزشی و کمبود فضای بازی استاندارد در کشور، امروزه به یک سرمایه گذاری زود بازده تبدیل شده اند.

خانه بازی 104 یکی از خانه بازی های اجرا شده توسط تیم بازی سازان است که در فضایی در حدود 350 متر مربع راه اندازی شده. با توجه به ابعاد قابل توجه حیاط این مرکز و با توجه به درخواست های کارفرما، تلاش شده تا حداکثر استفاده از فضای باز و سرپوشیده صورت بگیرد. بیش از دویست متر از این مرکز به فضای سرپوشیده خانه بازی 104 و 150 متر نیز به فضای بازی روباز این خانه بازی تعلق دارد.

این مرکز تفریحی تخصصی کودک با داشتن محصولاتی همچون سافت پلی گراند، پیست کودک، استخر شن، فوتبال دستی، تاب و سرسره پارکی، سرسره بادی، ایرهاکی، تکان دهنده و… یکی از کاملترین پروژه های خانه بازی این شهر به شمار می رود که با دکوراسیون و چیدمان حرفه ای این محصولات تبدیل به یکی از زیباترین خانه های بازی منطقه نیز شده است.

روند تاسیس یک مرکز بازی توسط تیم بازی سازان از مشاوره اولیه شروع شده و پس از طراحی سه بعدی با توجه به المان های مشتری و تیم ایده پردازی بازی سازان، جلسه توجیهی بر اساس طرح اولیه برگزار می شود. در مراحل بعد انتخاب محصولات نهایی شده و پس از گذراندن روند تولید، محصولات برای نصب توسط کارشناسان مجرب به محل خانه بازی ارسال می شوند. نصب تجهیزات یک خانه بازی و آماده سازی فضا برای شروع کار بطور میانگین به یک الی دو روز زمان نیاز دارد.

از نکات مهمی که در موفقیت یک مرکز بازی سهم بالایی دارد می توان به خدمات قابل ارائه در آن مرکز اشاره کرد؛ ارائه خدمات متفاوت در کشوری که تمامی فروشگاه ها و مراکز تجاری در این بخش ضعف دارند، می تواند به یک کلید موفقیت تبدیل شود.

در تعریف خدمات آمده است که: یک خدمت، فعالیت یا مجموعه‌ای از فعالیت‌های کم و بیش ناملموس است که معمولاً و نه لزوماً در تعاملات میان مشتری و کارکنان خدمت‌ها یا منبع‌های فیزیکی یا کالاها یا سیستم‌های عرضه‌کننده و پخش سرویس‌ها انجام می‌گیرد و به عنوان راه حلی برای مشکلات مشتری ارائه می‌شود.

اگر بخواهیم توضیح بیشتری بدهیم، خدمات یعنی راهکار های شما برای ایجاد حس مطلوب تر در مشتری و رفع نیاز های دیگر مشتری، در کنار هدف اصلی کسب و کار شما، برای مثال برگزاری کارگاه های روانشناسی کودک، سفالگری، نقاشی، آموزش اوریگامی، اتاق بازی والدین و… از خدماتی هستند که مراکز بازی می توانند در کنار خانه بازی ارائه دهند.

فرم درخواست مشاوره

درامد خانه بازی کودک

1 دیدگاه در “تجهیز خانه بازی 104 در شهر رشت

  1. نازی گفت:

    من دخترم را به این خانه بازی بردم و واقعا کیف کرد دخترم …
    بنظرم همه استانداردها را داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.