مقالات بازی سازان

میز و صندلی پارکی

میز و صندلی پارکی

میز و صندلی پارکی

قرار دادن میز و صندلی در پارک‌ها، باغ‌ها، حیاط ویلا‌ها، فضای باز رستوران‌ها و کافیشاپ‌ها و حتی حیاط خلوت کسب و کارها محیط مطلوبی را برای نشستن کودکان، کارگران، کارمندان و رهگذران فراهم می‌کند. برای بسیاری از مردم هیچ چیزی جذابتر و لذتبخش‌تر از خرید یک روزنامه، بستنی و یا ساندویچ و لذت بردن از آن با نشستن بر روی یک صندلی پشت میز‌های پارکی نیست. عده‌ای هم معتقدند لذت خواندن کتاب در یک باغ زیبا یا پارک را با کمک گرفتن از این محصولات نمی‌توان با هیچ چیز دیگری عوض کرد. افزودن میز و صندلی به فضا‌های باز مزایای متعددی دارد که به برخی از مهمترین آنها اشاره می‌کنیم.

وقت‌گذرانی و تفریح

میزها و صندلی‌های پارکی مردم را به وقت‌گذرانی و تفریح دعوت می‌کنند. زمانی که یک میز و صندلی را به منطقه‌ای تفریحی مانند پارک یا ویلا اضافه می‌کنید، مکانی جذاب به وجود می‌آورید تا مراجعان بتوانند با استفاده از آن احساس راحتی کنند. این امکانات به مردم کمک می‌کند از پارک‌ها بیشتر لذت ببرند و بخواهند مدت طولانیتری در آنجا وقت بگذرانند — حتی برای صرف غذا، نوشیدن چای و قهوه، خواندن روزنامه و مجله و…

حتماً میزها و صندلی‌های عمدتاً پلاستیکی یا فلزی را در باغ‌ها دیده اید. شاید در کنار درختان پرمیوه و سر به فلک کشیده، هیچ چیزی پرخاطره‌تر از پیدا کردن یک میز و صندلی نباشد.

فضای نشستن برای همه سنین

بسیاری از فضا‌های باز و پارک‌ها می‌توانند به امکانات ساده اما سودمندی برای نشستن مجهز شوند. میزها و صندلی‌های فضای باز برای بازدیدکنندگان پارک‌های عمومی امکان راه‌انداختن پیک‌نیک و فضایی برای صرف غذا را فراهم می‌کنند. بسیاری از مدارس و مراکز نگهداری کودکان نیز ترجیح می‌دهند دست‌کم در فصول مناسب از این میزها و صندلی‌ها برای افزایش سطح شادمانی کودکان در فضا‌های باز بهره‌برداری کنند. این امکانات همچنین برای دانشکده‌ها و دانشگاه‌ها، انجمن‌ها و مجتمع‌های آپارتمانی امکاناتی جذاب هستند.

کمک به تقویت فعالیت‌ها و کیفیت میهمانی‌ها

میزها و صندلی‌های پارکی همچنین امکان مناسبی برای تولید محصولات هنری و صنایع دستی برای مدارس، کمپ‌های تابستانی و مراکز سالمندان ایجاد می‌کند. آنها به همه این فرصت را می‌دهند که از درگیر شدن در یک پروژه لذت ببرند. حالا حتی باشگاه‌های کتاب‌خوانی و انجمن‌ها هم ترجیح می‌دهند جلساتشان را در پارک‌ها برگزار کنند. پر واضح است که اگر، برای مثال، قرار باشد در یک مجتمع آپارتمانی جلسه‌ای تشکیل شود و مشکلی حل و فصل شود، استفاده از میز و صندلی‌های فضای باز امکان بهتری را برای رفع و رجوع آن در قیاس با نشستن در یک اتاق مسقف فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت را در یک گروه متمرکز از میزها و صندلی‌های پارکی برگزار کنید.

وجه تمایز شما با دیگران

برخی از پارک‌ها و فضا‌های باز به چیدمان ویژه‌ای از میز و صندلی نیاز دارند که کمی پیچیده‌تر از میزهای پیک‌نیک باشد. این محصولات در قالب واحدهای متصل، واحدهای مجزا، قطعات متحرک و مجموعه‌های تعبیه‌شده برای تمامی پارک‌ها، باغ‌ها، ویلا‌ها، حیاط خلوت‌ها و… ارائه می‌شوند. رستوران‌ها، فودکورت‌ها و سایر پارک‌ها و مکان‌ها معمولاً مجموعه‌های میز و صندلی را به اَشکال مبلمان تجاری معمولی‌تر در فضای باز ترجیح می‌دهند. پس اگر شما هم تمایل دارید فضایی متمایز ایجاد کنید، برای رسیدن به این هدف می‌توانید با کارشناسان مجموعه بازی‌سازان در تماس باشید.

میزهای شطرنج و طیفی گسترده از تفریح و مزیت

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا ست‌ها و میزهای شطرنج را می‌توان در پارک‌ها و دیگر فضاهای عمومی مشاهده کرد؟ آیا می‌دانید نقش شطرنج در این فضاها چیست؟ مطالعات نشان می‌دهند که ورزش و بازی برای کاهش استرس و بهبود سلامت روان افراد موثر است. شطرنج، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان، به دو نفر از هر نقطه از دنیا که باشند اجازه می‌دهد بدون توجه به موانع زبانی، سن، جنسیت، توانایی فیزیکی یا موقعیت اجتماعی بازی کنند.

با ترکیب عناصر ورزش، استدلال علمی و هنر، نفوذ شطرنج جهانی شده است و از دیرباز برای ترویج برابری، شمول اجتماعی و احترام میان مردم و ملت‌ها از آن استفاده می شود.

در بسیاری از شهرها در سراسر جهان، شطرنج به پای ثابت میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌ها تبدیل شده است. در این محیط‌های شلوغ شهری، یک میز شطرنج به محل ملاقات افراد از هر طبقه‌ای تبدیل می‌شود و آن‌ها را به گونه‌ای به هم پیوند می‌زند که نه تنها سلامت روان، بلکه انسجام اجتماعی را ارتقا می‌دهد. میز شطرنج، ابزاری برای ایجاد روابط شخصی بین کاربران و برانگیختن احترام و همزیستی است که شکاف‌های میان‌نسلی را پر می‌کند.

مجموعه بازی‌سازان نیز در این حوزه حضوری فعال دارد و محصولاتی نظیر «میز شطرنج دو پایه بتنی» و «میز شطرنج پارکی فلزی» را عرضه می‌کند. همچنان که از نامشان پیداست، جنس این محصولات به ترتیب از بتن و فلز است که بر دوام و ماندگاری‌شان می‌افزاید.

مواد و دوام میز و صندلی‌های پارکی

در جایی که میزهای قدیمی چوبی سرانجام تسلیم شرایط آب و هوایی نامساعد می‌شوند و در نهایت در شرایط جوی دشوار می‌پوسند، میزها و صندلی‌های پارکی مدرن برای چندین دهه دوام خواهند داشت. این کیفیت بیشتر به دلیل انتخاب مواد و نوع نگهداری است که بر روی محصولات اعمال می‌شود. تولیدکنندگان اغلب فلز، پلاستیک و یا چوب پلاست را به چوبِ معمولی برای ساخت و طراحی میز و صندلی پارکی، مبلمان شهری و… ترجیح می‌دهند. استیل یک انتخاب عالی برای میزها و صندلی‌های فضای باز و پارکی است. همچنین استفاده از رنگ‌های پودری‌شکل و مناسب، به افزایش مقاومت این محصولات در برابر زنگ‌زدگی کمک می‌کند؛ موضوعی که دوام محصولات را برای سال‌های متمادی افزایش می‌دهد. میزها و صندلی‌های پارکی معمولاً به شکلی طراحی می‌شوند که بتوان بر روی دوام آنها برای چندین سال حساب باز کرد — آن هم با کمترین سطح از نگهداری و تعمیر.

یکی دیگر از ویژگی‌های این محصولات، پایه‌های مستحکم آنهاست. پایه‌های میز و صندلی پارکی معمولاً به شکلی طراحی می‌شود که در برابر ضربه یا وزن بالا ثبات خود را حفظ کند و مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

البته نباید فراموش کرد که مراقبت و نگهداری نقش تأثیرگذاری در حفظ کیفیت میزها و صندلی‌های پارکی دارد. این محصولات را باید ترجیحاً به طور هفتگی پاک کرد تا درخشش آنها حفظ شود. برای نیل به این هدف، یک سطل آب گرم با مقدار کمی مایع ظرفشویی کافی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.