نمونه کارها

خانه بازی شن دونه در گوهردشت کرج

خانه بازی شن دونه در گوهردشت کرج

منطقه گوهردشت با توجه به موقعیت مناسب و آب و هوای خوب، یکی از اولین انتخاب ها برای تاسیس مراکز تفریحی و رفاهی در استان البرز و شهر کرج است. قرارگیری منطقه در بخش شمالی شهر و اشراف داشتن به دیگر نقاط کرج، از جمله مزایای محله گوهردشت به حساب می آیند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره تجهیزات خانه بازی و تجهیزات شهربازی کلیک کنید.

خانه بازی شن دونه نیز به تازگی در منطقه گوهردشت کرج افتتاح شده است. این مرکز با داشتن محصولات سفارشی مانند پیست ماشین پایی و سافت پلی گراند و همچنین مجموعه بازی های فومی، فضایی امن را برای بازی کودکان فراهم کرده است.

با توجه به اهمیت و حساسیت بحث کودک، تمامی تجهیزات موجود در خانه های بازی الزاما بایستی دارای نشان استاندارد ملی ایران باشند؛ سافت پلی گراند استاندارد از محصولات اختصاصی و سفارشی مجموعه بازی سازان است، این محصول با بهره گیری از دانش روز دنیا و بروز رسانی نمونه های اروپایی، امروز توسط بازی سازان بصورت پرتابل و بدون بست های کمربندی خطرناک با نشان استاندارد عرضه می شود.

این محصول با داشتن سناریو های مختلف و گردآوری بازی های متنوع در دل یک مجموعه محصور، می تواند کودکان را تا ساعت ها سرگرم نگه دارد. علاوه بر این، عدم وجود قطعات الکترونیکی و بسته بودن محیط سافت پلی، نیاز به اپراتور در این محصول کمتر حس می شود.

درکنار این محصول یک شهر مشاغل کوچک وجود دارد که به همراه یک پیست ماشین پایی کودک عرضه می شود. استند های مشاغل مانند میوه فروشی، بستنی فروشی، نجاری و اتاق نمایش کودک از جمله تجهیزات مشاغل موجود در این مرکز هستد. کودک با استفاده از وسایل شهر مشاغل استعداد ها و علایق مهارتی خود را بروز داده و والدین می تواند بر حسب مشاهدات و مهارت های کودک، آینده ای روشن تر برای وی تصور کنند.

لزوم استفاده از بازی های حرکتی در خانه های بازی به دلیل هجوم بالای شبکه های اجتماعی و بازی های ویدیویی برای کودکان است. از این رو عمده محصولاتی که در خانه های کودک قرار می گیرند از نوع حرکتی بوده تا برای ساعاتی کودک را از دنیای دیجیتال خارج کند.

شهربازی فومی از دیگر آیتم های بکار رفته در خانه بازی شن دونه می باشد که در ترکیب با محصولات پلی اتیلنی فضای اختصاصی خود را برای کودکان با سنین پایینتر دارد. خانه های بازی با محصولات متنوعی که دارند، بطور میانگین رده سنی 2 تا 8 سال را پشتیبانی می کنند؛ از این رو محصولات بازی موجود در این مراکز باید متناسب با رده های سنی مختلف باشند. وسایل بازی فومی جزو ایمن ترین تجهیزات بازی کودک هستند که با داشتن فوم سرد، بدون هرگونه چارچوب یا قطعه سخت برای کودکان زیر 5 سال انتخابی ایده آل هستند.  خاصیت ضربه گیری فوم و استفاده از چرم ضد حساسیت برای روکش کردن فوم سرد جزو مزایای این محصولات به شمار می رود.

خانه بازی شن دونه با زیر بنای 140 متر مربع بصورت صفر تا صد توسط کارشناسان مجموعه بازی سازان بر اساس انتخاب های کارفرمای محترم راه اندازی شده است.

فرم درخواست مشاوره

درامد خانه بازی کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.