نمونه کارها

تجهیز خانه بازی بادکنکیا در تبریز

تجهیز خانه بازی بادکنکیا در تبریز

تجهیز خانه بازی بادکنکیا در تبریز

این بار مرکز استان آذربایجان شرقی، شهر بزرگ تبریز، مقصد بازی سازان برای تجهیز یک مرکز بازی کودک است. خانه بازی بادکنکیا با 130 متر مربع زیر بنا، جدید ترین پروژه خانه بازی تجهیز شده توسط بازی سازان است. اولین چیزی که پس از ورود به خانه بازی بادکنکیا، چشمان شما را به سمت خود جذب می کند، کف پوش های زرد رنگ یک دست این مرکز بازی هستند؛ رنگی که به انتخاب سرمایه گذار برای ضربه گیری سطح خانه بازی استفاده شده است. وجود صد ها بادکنک رنگی نیز آیتم دیگریست که قطعا توجه شما را جلب خواهد کرد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره تجهیزات خانه بازی و تجهیزات شهربازی کلیک کنید.

این خانه بازی در فضای زیر همکف با ورودی مجزا اجرا شده که داشتن ورودی مجزا، مزیت این مرکز برای تبلیغات محیطی بیشتر است.

انتخاب فضا ی مرکز بازی جزو مهمترین قسمت های تاسیس خانه بازی ست. داشتن دید مناسب از بیرون، نور گیر بودن و وجود فضای پارک برای والدین در اطراف مرکز بازی، از نکاتی هستند که در انتخاب یک فضا باید در نظر گرفته شوند. علاوه بر این امکان قرار گیری تابلو، لایت باکس و پنل های تبلیغاتی از مزایای یک فضای مناسب خواهند بود.

در طراحی و اجرای این مرکز بازی با توجه به پیشنهادات و ایده های مدیریت مرکز، از آیتم هایی نظیر محصولات شهر مشاغل، استخر توپ  و استخر شن کشتی، محصولات پلی اتیلنی و… استفاده شده است. رنگ بندی جزئیاتی همچون توپ ها نیز به دکوراسیون زرد رنگ فضا وفادار مانده و رنگ آن ها ترکیبی از زرد و سبز است.

وجود یک پیست ماشین پایی بزرگ و پنل لوگو دیواری نیز از جذابیت های این خانه بازی به حساب می آیند. مدیریت خانه بازی بادکنکیا سعی کرده تا با استفاده از محصولات سفارشی و خاص فضایی متفاوت در کلانشهر تبریز ایجاد کند.

این شهر با پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی خود از آثار ارزشمندی میزبانی می‌کند. همچنین به‌دلیل موقعیت جغرافیایی‌، جذابیت‌های طبیعی متنوعی را در خود جای داده است. با توجه به موقعیت کوهستانی شهر تبریز و قرار گیری آن در منطقه ای سردسیر، مراکز بازی روباز مانند شهربازی ائل گلی یا باغلار باغی فعالیتی فصلی دارند اما خانه های بازی سرپوشیده می توانند در فصول سرد سال نیز فعالیت کرده و حتی شلوغ تر باشند.

ارائه خدمات متفاوت، تضمین کننده موفقیت یک خانه بازی ست. توجه به والدین کودکان در خانه های بازی و ایجاد فضایی برای استراحت، مطالعه و حتی بازی برای آن ها، می تواند سبب افزایش زمان بازی کودکان شود. در صورتی که والدین نیز در یک فضای بازی سرگرم شوند، احتمال خروج زود هنگام آن ها به صفر می رسد. علاوه بر این برگزاری کارگاه ها، جشن های تولد و ایونت های مختلف در مناسبت ها، جزو خدمات مهم خانه های بازی به شمار می روند. خانه بازی بادکنکیا با وجود مدت کمی که از تاسیسش گذشته، توانسته با داشتن ایونت های هفتگی و برگزاری مراسم های مناسبتی، عملکردی بسیار موفق داشته باشد و روز های بسیار شلوغی را سپری کند.

یک خانه کودک با ایجاد صندوق های مختلف و با توسعه ابعاد درآمدی از طریق ارائه خدمات منحصر به فرد، می تواند به اولین انتخاب یک خانواده برای استراحت، سرگرم شدن و لذت بردن از اوقات فراغت تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.