نمونه کارها

تجهیز خانه بازی ملودی تهران

خانه بازی ملودی

تجهیز خانه بازی ملودی تهران

 

حتما تا به حال بارها با خانه بازی کودکان در مکان‌های مختلف رو به رو شده‌اید؛ خانه بازی یک فضای سرپوشیده با تجهیزات بازی است که مسئولیت نگهداری کودکان را برای مدت موقت و کوتاه متقبل می‌شود. خانه‌های بازی دارای تجهیزات گوناگون و متفاوتی هستند که بسته به بودجه سرمایه‌گذاران، ابعاد فضا، سلیقه مدیران و تم انتخابی متفاوت است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره تجهیزات خانه بازی و تجهیزات شهربازی کلیک کنید.

ما در بازی سازان با سال‌ها تجربه فعالیت در حوزه سرگرمی و آموزش کودک، جزو اولین نفراتی بوده‌ایم که ایده تاسیس خانه بازی را مطرح کرده و با تکیه به این دانش روز و تجربه خودمان پروژه‌های موفق زیادی اجرا کرده‌ایم.

یکی از پروژه‌های خاص و جذاب ما تجهیز خانه بازی ملودی تهران است. این خانه بازی همان طور که در ویدئو می‌بینید از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. بخشی از آن اختصاص به خانه مشاغل دارد، این قسمت دارای وسایل مربوط به هر شغل است که برای کودکان جذاب و چالش برانگیز خواهد بود. بخش دیگر خانه بازی پیست سه چرخه سواری است که مخصوص خردسالان است. وسایل دیگری که در خانه بازی ملودی قرار داده‌ایم شامل میز شن نورانی، استخر توپ با تجهیزات بادی، ترامپولین، دیواره لگو سازی، سازه‌های فومی و پلی اتیلنی و اسباب بازی‌های مختلف می‌شود.

در کف این فضا تاتامی فومی و روی دیواره‌های نیز یک لایه فوم گذاشته‌ایم تا ایمنی بچه‌ها تامین شود. میز و صندلی‌های متنوعی که در خانه بازی قرار گرفته‌اند مناسب اجرای کارگاه‌های متنوع مانند نقاشی، کتاب‌خوانی و سفالگری هستند.

ما در بازی سازان با ارائه پکیج تاسیس خانه بازی مراحل انجام این کار را از صفر تا صد برای شما توضیح داده‌ایم و در این راه با شما خواهیم بود، در صورتی که هر گونه سوال در مورد این موضوع دارید؛ می‌توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در این مورد را در اختیار شما قرار دهند.

استخر توپ خانه بازی ملودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.