نمونه کارها

تجهیز خانه بازی لی لی پوت ها شهرستان دماوند

خانه بازی لی لی پوت ها گیلاوند دماوند

تجهیز خانه بازی لی لی پوت ها شهرستان دماوند

خانه بازی نوعی پارک سرپوشیده است که با قراردادن وسایل بازی متنوع و متفاوت، مسئولیت نگهداری کودک را برای مدت موقت برعهده می‌گیرد. خانه‌های بازی با تم‌های متفاوت و ایده‌های خاص ایجاد می‌شوند و معمولا با گذشت مدت کوتاهی به بازگشت سرمایه و سوددهی می‌رسند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره تجهیزات خانه بازی و تجهیزات شهربازی کلیک کنید.

ما در بازی سازان با تجربه چندین ساله در تاسیس خانه بازی و طی کردن مسیر صفر تا صدی پروژه تاسیس خانه بازی، به سرمایه‌گذاران زیادی کمک به انجام این کار کرده‌ایم. یکی از پروژه‌های هیجان انگیز ما تجهیز خانه بازی لی لی پوت ها شهرستان دماوند بوده است.

هنگام تاسیس خانه بازی ما مراحل متفاوت این کار را که شامل اندازه گیری ابعاد فضای مورد نظر، مشاوره برای گرفتن مدارک و مجوزها، نحوه درآمد زایی و آموزش پرسنل را بر عهده می‌گیریم و در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت پکیج تاسیس خانه بازی را به شما ارائه می‌دهیم.

خانه بازی لی لی پوت ها در منطقه گیلاوند شهرستان دماوند محیطی 160 متر مربعی است. فضای بزرگ این محیط به ما اجازه داد برای تجهیز خانه بازی از انواع وسایل بازی متنوع در آن استفاده کنیم. همان طور که می‌بینید این خانه بازی دارای وسایل بازی فومی، ترامپولین‌های حفاظ دار، استخر توپ، سرسره بادی، پیست بازی با سه چرخه، دیوار بازی با لگو و اسباب بازی‌های متنوع است.

برای تجهیز مکان، پس از نصب کفپوش تاتامی فومی در تمام محیط، وسایل بازی را در جای مناسب آن‌ها چیده‌ایم به نحوی که هم بچه‌ها با وسایل به راحتی بازی کنند و هم بتوانند در جای جای خانه بازی مشغول دویدن شوند.

در صورتی که شما نیز به دنبال یک ایده مناسب برای سرمایه گذاری هستید؛ پیشنهاد ما به شما تاسیس خانه بازی است. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم روی آیکون تاسیس خانه بازی در بالای سایت کلیک کنید و یا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان بازی سازان مشاوره‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.