مقالات بازی سازان

بازی سازان در پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی

جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری خیابان حجاب

غرفه شرکت بازی سازان در پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی

غرفه شرکت بازی سازان در پنجمین نمایشگاه و جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری میزبان جناب آقای حموله دبیر جشنواره ملی اسباب بازی و دکتر حسین رضا سلطانی عضو شورای برنامه ریزی جشنواره بود؛ همچنین در طی روز دوم نمایشگاه سرتیپ مصطفی محمد نجار به همراه هیات همراه نیز به بازدید از جشنواره و غرفه بازی سازان پرداختند.

جشنواره ملی اسباب بازی

پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی با حضور بیش از یکصد تولید کننده و نشست های تخصصی روزانه از هفتم تا سیزدهم دی ماه 1398 در محل نمایشگاه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برگزار می شود و ما  نیز از شما عزیزان دعوت می کند تا با حضور خود در این نمایشگاه و جشنواره تخصصی به پیشرفت این صنعت کمک بفرمایید.

این جشنواره در طول روز های مشخص شده تا ساعت 19 میزبان قدوم شما عزیزان خواهد بود.

جشنواره کودک

پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی

مجموعه بازی سازان تولیدکننده و صادرکننده انواع محصولات بازی کودک برای منازل، باغ ها و ویلاها، پارک ها، مراکز بازی و شهربازی ها می باشد. شما می توانید پس از مطالعه اطلاعات محصولات، خرید خود را بصورت اینترنتی از فروشگاه آنلاین انجام داده و یا برای کسب مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی محصولات با ما تماس بگیرید.

تیم پشتیبانی و مشاوره بازی سازان ۲۴ ساعته به صورت حضوری و آنلاین آماده ی خدمت رسانی هستند. کارشناسان ما از صفر تا صد فرآیند خرید شما در کنارتان خواهند بود تا تجربه ای لذت بخش از ارتباط با بازی سازان داشته باشید.

مدیرعامل بازی سازان دکتر حسین رضا سلطانی، عضو کمیته تخصصی توسعه کسب و کار کمیسیون ملی یونسکو در ایران و همچنین مشاور توسعه کسب و کار کودک و صنعت تفریحات

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.