مقالات بازی سازان

افتتاح نمایندگی فروش بازی سازان در افغانستان (هرات)

نمایندگی افغانستان و قزاقستان بازی سازان

افتتاح نمایندگی فروش بازی سازان در افغانستان (هرات)

افتتاح نمایندگی فروش محصولات شرکت بازی سازان در کشور همسایه؛ افغانستان.


با توجه به میزان فروش خارجی شرکت بازی سازان در چند سال اخیر و خصوصا درصد صادرات این مجموعه به کشور افغانستان برآن شدیم تا با اهدای نمایندگی فروش شرکت بازی سازان در این کشور در صدد تسهیل تبادلات مالی و محصولات در بین مرز های ایران و افغانستان باشیم.

از این رو طبق مذاکره با متقاضیان نمایندگی فروش بازی سازان در جلسات متعدد و اعلام شرایط و ضوابط این شرکت به علاقمندان در پایان با موافقت طرفین و طی قراردادی آقایان محمدی و حامدی در شهر هرات کشور افغانستان به عنوان نخستین دفتر فروش نماینده شرکت بازی سازان در خارج از مرز های ایران آمادگی خود را اعلام کردند. در بهمن ماه سال 1398 پس از امضای قرار داد های مربوط، پروسه آماده سازی دفتر به اتمام رسید و اکنون با افتخار در شهر هرات آماده خدمت رسانی به عزیزان ساکن در منطقه هستیم.

نمایی از شعبه افغانستان بازی سازان

افتتاح نمایندگی فروش بازی سازان در افغانستان (هرات) :افتتاح نمایندگی فروش بازی سازان در افغانستان (هرات) : مهندس کولیوند در رابطه با این خبر با تبریک موفقیت بازی سازان به دیگر همکاران این مجموعه از هدف گذاری شرکت برای اعطای نمایندگی و شعبات در خاورمیانه در گام اول برای گام دوم در اقصی نقاط جهان برای دسترس پذیری بیشتر مجموعه بازی سازان صحبت کرد. وی همچنین برای همکاران جدید بازی سازان در افغانستان آرزوی موفقیت کرد و پیشرفت شرکت را در گرو پیشرفت هریک از افراد آن دانست.

از این پس عزیزان محترم در کشور دوست و همسایه افغانستان می توانند با مراجعه به دفتر فروش بازی سازان در شهر هرات، به آدرس خیابان فردوسی(جاده مخابرات) روبروی ریاست فواید عامه، دفتر فروش شرکت بازی سازان‌ و یا تماس با شماره موبایل 0093799600771 از خدمات مجموعه بازی سازان در داخل کشور خود برخوردار شوند.

شعبه افغانستان دفتر فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.