مقالات بازی سازان

تجهیزات خانه بازی کودکان

تجهیزات خانه بازی کودکان

تجهیزات خانه بازی کودکان

زمانی که بحث بازی و سرگرمی کودکان به میان می‌آید، دیدن لبخند شادی کودک برای والدین ارزشمندترین هدیه است و زمانی که به همراه امنیت و یادگیری باشد ارزش آن دو چندان خواهد شد.

خانه بازی کودکان که در سال‌های اخیر محل مورد علاقه کودکان برای بازی و سرگرمی شده‌است، فضایی سرپوشیده که والدین می‌توانند کودک خود را برای مدت مشخصی به دست مسئولین آن مکان بسپارند تا کودکان در کنار یکدیگر و به وسیله تجهیزات خانه کودک، لحظات خوشی را سپری کنند.

تجهیزات خانه بازی کودکان شامل چه مواردی می‌شود؟

خانه‌های کودک بر اساس اندازه، کاربرد و هدف خود می‌توانند تجهیزات متنوعی داشته باشند برای مثال تاب و سرسره‌های پلاستیکی، انواع استخر توپ، استندهای آموزشی پلاستیکی و فومی، انواع ایستگاه‌های بازی، ست مشاغل چوبی و مواردی از این دست ممکن است در خانه بازی وجود داشته باشند.

در مجموع هر چه خانه بازی تجهیزات متنوع تری داشته باشد، استقبال کودک و والدین از آن بیشتر خواهد بود، البته برای نصب این تجهیزات باید گروه سنی مخاطب خانه بازی را در نظر گرفت برای مثال دستگاه ایرهاکی مناسب کودکان 2 تا 5 سال نخواهد بود و اگر در نظر دارید تا رده سنی گسترده تری را پوشش دهید، -6تا 10 سال- این محصول می تواند پیشنهاد ما برای شما باشد.

با مراجعه به بخش محصولات می‌توانید با انواع تجهیزات خانه بازی کودکان بیشتر آشنا شوید.

4 ویژگی اساسی تجهیزات خانه بازی کودکان

  1. امنیت: مهم‌ترین ویژگی تجهیزاتی که برای کودکان در نظر گرفته می‌شود امنیت آن‌هاست که باید از ابتدا در طراحی، ساخت و تولید این تجهیزات منظور شود تا از هر گونه آسیب به کودکان جلوگیری شود. بدیهی ست برخی آسیب های جزئی مثل افتادن از سرسره بر روی کفپوش فومی طبیعی‌ست و جای هیچ نگرانی ندارد.

تمام تجهیزات خانه بازی کودکان در شرکت بازی سازان مطابق با آخرین استانداردهای تامین امنیت کودکان در رده‌های سنی مختلف ساخته شده‌است تا والدین آرامش خاطر داشته باشند.

  1. راحتی: تجهیزات چه برای یادگیری باشد چه برای سرگرمی باید راحتی کودک را فراهم کنند، صندلی‌های کودک با پشتی نامناسب، استندهای یادگیری بیش از حد بلند و تاب پر سر و صدا باعث آزار کودک خواهد شد. به همین دلیل ما در مجموعه تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا تجهیزات دقیقا مناسب رده سنی مربوطه باشند و کودک در استفاده از آن‌ها احساس ناراحتی نداشته باشد.
  2. تنوع بالا : فرقی ندارد خانه بازی کوچک است یا بزرگ، به هر حال برای این که کودک خسته نشود تنوع وسایل اهمیت زیادی دارد، حتی اگر در حد 3 تا 4 وسیله باشد هم کافی ست تا بتوان کودک را سرگرم و مشتاق به یادگیری کرد. به همین منظور نه تنها تنوع محصولات خود را به حداکثر رساندیم، بلکه همچنین سعی شده تجهیزات در اندازه‌های مختلف ارائه شود تا مکان‌های کوچک نیز از تنوع کافی برخوردار شوند.
  3. 4. خدمات پس از فروش: این مورد هم برای والدین و هم برای صاحب خانه بازی اهمیت دارد زیرا این تجهیزات به گروه سنی حساس و ضعیفی مربوط می‌شود که نیاز به توجه بیشتری دارند. برای مثال مسئولیت آسیب به کودک در اثر خرابی یا غیر استاندارد بودن یک وسیله تا حدی به سازنده آن بر می‌گردد، و در صورتی که تجهیزات خدمات پس از فروش نداشته باشند دست خریدار بسته می‌شود. از طرفی خرابی وسایل الکترونیک، کم و زیاد بودن بخشی از تجهیزات و حتی نصب و تعمیر آن‌ها نیز اهمیت زیادی دارد که تنها برای وسایلی که خدمات پس از فروش دارند فراهم خواهد بود.

ما نیز در بازی سازان با ارائه ضمانت کالا پس از تحویل تجهیزات آماده، خدمات پس از فروش را برای مشتریان ارجمند فراهم می‌کنیم.

تجهیزات خانه بازی کودک را از کجا تهیه کنم؟

ما در بازی سازان مفتخریم که پس از سال‌ها تجربه فعالیت در حوزه طراحی و تولید تجهیزات سرگرمی کودکان، انواع خدمات و تجهیزات خانه بازی، مهدکودک و پارک را فراهم آورده و علاوه بر ایران در کشورهای همسایه نیز این تجهیزات را به فروش برسانیم.

در صورتی که هر گونه سوال در این زمینه داشتید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب ما، شما را در این مسیر راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.