مقالات بازی سازان

16 شهربازی سرپوشیده برتر ایران

16 شهربازی سرپوشیده برتر ایران

16 شهربازی سرپوشیده برتر ایران

شهربازی‌های سرپوشیده و مدرن یکی از بهترین مکان‌های تفریحی شهرهای بزرگ محسوب می‌شود. خیلی از خانواده‌ها برای گذران  اوقات فراغت به شهربازی‌ها می‌روند و ساعات خوشی را با عزیزانشان در این مکان‌های تفریحی سپری می‌کنند. در این مقاله قصد داریم تا 16 شهربازی سرپوشیده برتر ایران را نام برده و به بررسی هر کدام بپردازیم .

جهت کسب مشاوره در خصوص وسایل شهربازی و راه اندازی آن می توانید با شماره  44288050-021 تماس بگیرید.

شهربازی سرپوشیده ژوپیتر، مجتمع تجاری کوروش تهران

شهربازی سرپوشیده ژوپیتر واقع در مجتمع تجاری کوروش در شهر بزرگ تهران میزبان خانواده‌های گرم و پرشوری است که علاقه‌مندند ساعاتی را در این مکان تفریحی سپری کنند. تنها کافی است از ساعت 11 صبح الی 23:30 به بزرگراه ستاری شمال بروید و از شهربازی سرپوشیده واقع در طبقه دوم مجتمع تجاری کوروش استفاده کنید. این شهربازی برای کلیه سنین مناسب است. شهربازی سرپوشیده ژوپیتر از شهربازی‌های نوساز کشورمان است که در سال 1393 تأسیس شده و دستگاه‌هایی نظیر چرخ‌ و فلک، کاروسل، مینی بولینگ، چکش قدرتی، فوتبال دستی همراه با بازی‌های مهیج گیم امکاناتی هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. سطح  قیمت ژوپیتر متوسط است و امکان خرید بلیت آنلاین در وب‌ سایت آن وجود دارد. همچنین می‌توانید برای وعده غذایی روی رستوران این شهربازی حساب کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از تصمیم به استفاده از شهربازی از طریق شماره تلفن  021-49778 کسب اطلاع کنید. همچنین می‌توانید از وب‌سایت شهربازی سرپوشیده  ژوپیتر به نشانی پایین اطلاعات بیشتری کسب کنید:

شهربازی سرپوشیده ژوپیتر با برگزاری جنگ‌های شاد، مسابقات مهیج  و قرعه‌کشی‌های جذاب همواره در بین شهربازی‌ها پیشتاز بوده است. شما همچنین می‌توانید از طریق ژوپی نامه و فصلنامه این شهربازی، از آخرین تغییرات و رویدادهای مرتبط مطلع شوید. برای دریافت آخرین فصلنامه‌های داخلی شهربازی سرپوشیده ژوپیتر از آدرس پایین  استفاده کنید:

شهربازی سرپوشیده قلعه سحرآمیز پارک ارم

شهربازی سرپوشیده قلعه سحرآمیز پارک ارم در مساحت 4000 متر مربع در اتوبان شهید باکری جنوب در شهر بزرگ تهران واقع‌شده است. شهربازی قلعه سحرآمیز پارک ارم عموماً عصرها پذیرای میهمانان خود است. ضمناً  با شماره تماس 021-44145300 می‌توانید پیش از عزیمت به این شهربازی از برنامه‌های آن مطلع شوید. این شهربازی سرپوشیده  که سال 1385 افتتاح شده است در کنار پارک نوستالژیک ارم شرایطی را فراهم کرده که خانواده‌ها بتوانند از حدود 120 بازی مهیج در این فضا استفاده کنند. صخره‌نوردی متحرک، کشتی و صندلی پرنده دستگاه‌های متفاوتی هستند که برای همه سنین جذاب هستند. نکته خاص و منحصربه‌فرد شهربازی سرپوشیده قلعه سحرآمیز پارک ارم قرار گرفتن این شهربازی در پارک نوستالژیک ارم است که برای بیشتر تهرانی‌ها خاطره‌انگیز است.

16 شهربازی سرپوشیده برتر ایران شهربازی سرپوشیده فان تایم، مجتمع پالادیوم

پالادیوم جزو مشهورترین و لوکس‌ترین مراکز خرید تهران به‌حساب می‌آید. برای این مرکز خرید منحصربه‌فرد عجیب نیست اگر شهربازی سرپوشیده‌ای با مساحت 300 متر مربع در آن توسط شرکت بین‌المللی فان تایم تأسیس شود. البته این تنها شهربازی سرپوشیده فان تایم نیست و این موسسه در ارگ تجاری تجریش در مساحت 2000 متر مربع اقدام به راه‌اندازی شهربازی کرده است. برای اطلاع بیشتر از امکانات و تجهیزات این شهربازی سرپوشیده می‌توانید به آدرس اینترنتی فان تایم که در ادامه آوردیم سری بزنید و یا با شماره تلفن‌های شهربازی تماس حاصل نمایید:

نشانی شهربازی سرپوشیده فان تایم مجتمع تجاری ارگ تجریش:
میدان تجریش، خیابان سعدآباد(ملکی)، مجتمع تجاری ارگ تجریش، طبقه سوم، شهربازی فان تایم
۰۲۱-۲۲۳۹۶۴۸۷

آدرس شهربازی سرپوشیده فان تایم شعبه پالادیوم
زعفرانیه (مقدس اردبیلی)-بعد از میدان الف-جنب کوچه عروضی-مرکز تجاری پالادیوم-طبقه سوم میانی۰۲۱-۲۲۳۹۶۴۸۷

همچنین اگر به فان تایم می‌روید، حتماً برای یک وعده غذایی برنامه‌ریزی کنید. چون از دست دادن رستوران‌های بی‌نظیر فان تایم حسرت زیادی برای  شما باقی می‌گذارد. ضمناً شهربازی سرپوشیده فان تایم برای همه سنین بازی‌های مهیجی فراهم کرده است

شهربازی سرپوشیده فان لند، سرزمین شادی الماس هروی

شهربازی سرپوشیده فان لند جز شهربازی‌های سرپوشیده تازه تأسیس کشورمان است که در سال 1394 در مساحت 3000 متر مربع راه‌اندازی شده است. فان لند در ميدان هروی، مجتمع تفريحی، ورزشی و تجاری الماس هروی در شهر بزرگ تهران واقع‌شده و در سه‌طبقه آماده خدمات‌دهی به مشتریانش است. فان لند، سرزمین شادی الماس هروی، در سه‌طبقه با 250 بازی مکانی فوق‌العاده برای بازی کودکان و نوجوانان محسوب می‌شود. رستوران فان لند نیز برنامه‌ریزی تفریحی شما را کامل خواهد کرد.

16 شهربازی سرپوشیده برتر ایران : شهربازی سرپوشیده امیر، مجتمع تجاری امیر

این شهربازی در مساحتی بالغ بر 3000 متر مربع میزبان افرادی است که مسیرشان منطقه سبلان تهران است.  شهربازی سرپوشیده امیر واقع در خیابان شهید مدنی، تقاطع سبلان، بالا‌تر از سینما شاهد است. شهربازی سرپوشیده امیر در دوطبقه و با بازی‌های متنوع میزبان کسانی است که به این مرکز خرید آمده‌اند. این شهربازی عموماً عصرها میزبان میهمانان خود است. درصورتی‌ که تصمیم دارید از شهربازی سرپوشیده امیر استفاده کنید می‌توانید پیش از عزیمت با شماره تلفن‌های  021-77698635, 021-77698612 تماس حاصل نمایید.

شهربازی سرپوشیده سرزمین عجایب، مجتمع تجاری تیراژه

شهربازی سرپوشیده سرزمین عجایب  نامی آشنا در  بین شهربازی‌های سرپوشیده کشور است که تأسیس آن به سال 1382 برمی‌گردد.  شهربازی سرپوشیده سرزمین عجایب عصرها میزبان خریداران مرکز خرید تیراژه تهران است. این شهربازی در میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی، بعد از پل همت، مرکز خرید تیراژه، طبقه سوم واقع‌شده است. کلیه دستگاه‌های متنوع آن با سیستم کارتی کار می‌کند. شماره تماس این شهربازی سرپوشیده 021-44492000 است. پیشنهاد می‌کنیم از 140 دستگاه پیشرفته شهربازی سرپوشیده سرزمین عجایب استفاده کنید. دستگاه‌هایی نظیر ماشین کوبنده، موتور کوبنده، سفینه گردان، قطار، چرخ‌وفلک، سفر دریایی، سفر هوایی، بالن، هواپیما، ماشین فرفره، مینی بولینگ، تیراندازی لیزری، تیراندازی با کلت و شبیه‌سازها، ایر هاکی دربی، سه گا، رالی، سرزمین ماجراجویان و …. ازجمله بازی‌های مهیج این شهربازی سرپوشیده می‌باشد. شهربازی سرپوشیده سرزمین عجایب با مساحت 8000 متر مربع همه‌روزه آماده خدمت‌رسانی است.

شهربازی سرپوشیده دنیای بازی چمران، بولینگ عبدو

شهربازی سرپوشیده دنیای بازی چمران از آن شهربازی‌های قدیمی تهران است که بیشتر به نام بولینگ عبدو بین علاقه‌مندان شناخته می‌شود. این شهربازی سرپوشیده خوش‌نام که در خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، مجموعه ورزشی، تفریحی و فرهنگی شهید چمران در شهر بزرگ تهران واقع‌شده همه‌روزه عصرها میزبان خانواده‌هاست. شهربازی سرپوشیده دنیای بازی چمران با مساحت 1500 متر مربع با شماره تماس‌های  زیر آماده خدمات‌دهی است:

اگر راهی این شهربازی شدید، لذت استفاده از دستگاه‌های شبیه‌ساز مسابقات فرمول یک فراری، مسابقات اتومبیلرانی، شبیه‌ساز هواپیمای جنگی را از دست ندهید

 شهربازی سرپوشیده صبامال

شهربازی سرپوشیده صبامال واقع در میدان حر شهر بزرگ تهران و یکی از مراکز بازی تهران است. همان‌طور که از نام این شهبازی پیداست، در یک مرکز خرید واقع‌شده است. بنابراین می‌توانید هم برای خرید برنامه‌ریزی کنید و هم از بیش از 80 نوع بازی هیجان‌انگیز این شهربازی استفاده کنید. شهربازی سرپوشیده صبامال برای همه گروه‌های سنی مناسب است. وسایل بازی نظیر ایدواندر، ماشین کوبنده، چرخ و فلک و کاراسل از جمله بازی‌های این شهربازی سرپوشیده است. ضمناً این شهربازی همانند بسیاری از شهربازی‌ها دارای رستوران نیز می‌باشد. اگر راهی شهربازی سرپوشیده صبامال هستید، می‌توانید با شماره تلفن این مجموعه تماس حاصل کنید و از آخرین برنامه‌های آن مطلع شوید

شهربازی سرپوشیده هوراپارک، مجتمع سمرقند

شهربازی سرپوشیده هوراپارک، مجتمع سمرقند از شهربازی‌های خوب غرب تهران است. شما می‌توانید از جنت‌آباد جنوبی، نبش بلوار لاله به پاساژ سمرقند برسید و از انواع اسباب‌بازی‌های این شهربازی سرپوشیده در مساحت 1500 متر مربع استفاده کنید. این شهربازی دارای غرفه‌ عکاسی و غرفه خوراکی است. شهربازی سرپوشیده هوراپارک از آن انتخاب‌های خوب برای گذران زمان در یک عصر دلپذیر همراه با خانواده است.

تهران به‌واسطه جمعیت، مراکز خرید مدرن و فناوری‌های پیشرفته، همواره بهترین شهربازی‌های سرپوشیده کشور را در خود جای‌داده است. اما این به معنی آن نیست که شهرهای بزرگ و توریستی کشورمان از شهربازی‌های سرپوشیده مدرن و مجهز محروم باشند. در بسیاری از شهرهای بزرگ کشورمان نظیر مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، کیش و… شهربازی‌های سرپوشیده  بزرگی واقع‌شده است که  روزبه‌روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. در ادامه به معرفی چند شهربازی خوش‌نام در شهرستان‌ها خواهیم پرداخت.

شهربازی سرپوشیده هپی لند، مشهد مقدس

مشهد مقدس شهری زیارتی است که به‌واسطه بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) همواره مسافران و گردشگران زیادی را به‌سوی خود جلب کرده است. تجربه شیرین استفاده از شهربازی برای کودکان و خانواده‌هایی که عازم مشهد هستند، خاطره سفر به مشهد را برای کودکان به‌مراتب شیرین‌تر از گذشته می‌کند. شهربازی سرپوشیده هپی لند در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) و در بلوار طبرسی جنوبی واقع‌شده است. در این شهربازی سرپوشیده انواع بازی‌های گیم، سینما هفت  بعدی ، بیلیارد و بازی‌های ماجراجویانه وجود دارد. اگر راهی مشهد شدید و به شهربازی سرپوشیده هپی لند سر زدید، مطمئن باشید که سرگرمی برای همه اعضای خانواده در آنجا مهیا شده است.

16 شهربازی سرپوشیده برتر ایران : شهربازی سرپوشیده رویال، تبریز

شهربازی تازه تأسیس  سرپوشیده رویال در محله نصف راه  تبریز در منطقه غربی این شهر افتتاح‌شده است. این شهربازی سرپوشیده  با امکانات بسیار زیادی نظیر رستوران‌های متنوع، بولینگ و انواع بازی‌های مهیج آماده میزبانی از خانواده‌های تبریزی و کلیه مسافران است. شهربازی سرپوشیده رویال در 5 طبقه با کلیه امکانات مدرن در مساحتی بالغ بر 1500 متر مربع تأسیس‌شده و  با پارکینگی به ظرفیت 150 دستگاه خودرو نگرانی جای پارک را تا حدی برطرف کرده است. شما می‌توانید همراه با خانواده خود از ساعت 10 صبح لغایت 10 شب میهمان این مجموعه تفریحی باشید. 15 برند غذای فوری در مجموعه فود کورت این شهربازی سرپوشیده آماده پذیرایی از شماست و یک سالن پذیرایی خاص برای میهمانی‌ها و مراسم از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجموعه محسوب می‌شود.

شهربازی سرپوشیده کهکشان عجایب اصفهان

در مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان که بزرگ‌ترین مرکز خرید این شهر محسوب می‌شود. شهربازی سرپوشیده کهکشان عجایب میزبان خانواده‌هایی است که به‌قصد تفریح و خرید راهی آنجا می‌شوند. شهربازی سرپوشیده کهکشان عجایب با امکانات بی‌نظیر ساعات لذت بخشی را برای خانواده‌ها به ارمغان می‌آورد. این مجموعه بسیار بزرگ که در طبقه سوم مجموعه 50 هکتاری سیتی سنتر واقع‌شده است، با اسباب‌بازی‌هایی مدرن یکی از نوسازترین و بهترین شهربازی‌های سرپوشیده کل کشور محسوب می‌شود. شهربازی سرپوشیده کهکشان عجایب با اسباب‌بازی‌هایی نظیر ایرهاکی، کروسل، بازی مکانیکی شترسواری، قصر بادی، استخر توپ، قلعه فضایی، ترامپولین، ترن فضایی، کشتی فضایی، سفینه فضایی، تکنوپاپ، سالتو، تیراندازی، ماشین‌های برقی مخصوص کودکان و بزرگ‌سالان، دستگاه‌های شبیه‌ساز، بازی‌های ویدئویی، کنسول‌های واقعیت مجازی، بیلیارد و 4 لاین کوچک بولینگ همه سنین را شگفت‌زده خواهد کرد. از طرفی در طبقه بالای همین مجموعه  فود کورت بزرگی واقع‌شده است. شما می‌توانید بعد از این همه هیجان و نشاط با میهمان کردن کودکانتان به فست فودی خوشمزه، شب شیرین آن ها را کامل کنید. شهربازی سرپوشیده کهکشان عجایب در بزرگراه دستجردی روبروی ورودی دوم سپاهان شهر واقع‌شده است. مجموعه بزرگ سیتی سنتر با پارکینگ بسیار بزرگی که دارد، نگرانی جای پارک را کاملاً برطرف کرده است. اگر راهی این مجموعه بزرگ خرید هستید توصیه می‌کنیم برای استفاده از شهربازی سرپوشیده کهکشان عجایب از ساعت 5 الی 12 شب برنامه‌ریزی کنید.

شهربازی سرپوشیده شهر عجایب اصفهان

این مجموعه نیز جز مجموعه‌های شگفت‌آور کودکانه محسوب می‌شود. به لحاظ موقعیت مکانی در طبقه منفی یک پایانه مسافربری صفه واقع‌شده و برای گذران چند ساعت مفرح بسیار توصیه می‌شود. شهربازی سرپوشیده شهر عجایب اصفهان بیشتر مناسب کودکان است و نقطه متمایزکننده آن وجود یک آتلیه حرفه‌ای عکس و گریم کودک در این مجموعه است. در روزهای جمعه و ایام تعطیل می‌توانید از ساعت 11صبح الی 11 شب میهمان  شهربازی سرپوشیده شهر عجایب اصفهان باشید و در دیگر روزهای غیرتعطیل می‌توانید از ساعت 2 بعد از ظهر الی 11 شب راهی شهربازی سرپوشیده شهر عجایب  اصفهان شوید.

16 شهربازی سرپوشیده برتر ایران شهربازی سرپوشیده هایلند کیش

شهربازی سرپوشیده هایلند کیش جزو شهربازی‌های مدرن سرپوشیده کشور محسوب می‌شود که در جزیره زیبای کیش واقع‌شده است. وسایل بازی متنوع و مدرن این مجموعه برای کلیه سنین جذاب است. خدمات این مجموعه به نقل از وب‌سایت رسمی شهربازی سرپوشیده هایلند کیش شامل موارد زیر است :

ماشین‌های کوبنده
راه رفتن روی آب با رینگ بال
شبیه‌ساز تیراندازی
پلی‌استیشن
دستگاه واقعیت مجازی حرفه‌ای Virtuix Omni
سافت پلی ، چرخ و فلک و وسایل فکری ویژه کودکان
ترامپولین کودک و بزرگ‌سال
اوج تمرکز و هیجان در اتاقک لیزر ماز
سینما گیم Hyper Reality
اولین شبیه‌ساز پرواز خلبانی با چرخش 720درجه در کشور
سینما هفت بعدی فوق پیشرفته trio_teck کانادا

آدرس و شماره تماس این مجموعه :جزیره کیش، میدان امیرکبیر، پارک شهر، مرکز پارک شهر09133159686 – دفتر مرکزی

همچنین می‌توانید با بازدید از گالری وب‌سایت رسمی شهربازی سرپوشیده هایلند کیش شاهد امکانات این مجموعه تفریحی باشید.

شهربازی سرپوشیده ایران لند ، مجتمع تجاری خلیج‌فارس شیراز

این شهربازی سرپوشیده بزرگ و مدرن در شهر شیراز در سال 1392 به بهره‌برداری رسیده است. مجتمع بزرگ خلیج‌فارس میزبان خانواده‌های ایرانی و گردشگران خارجی است. یکی از  بزرگ‌ترین باشگاه‌های بیلیارد با 25 میز و بولینگ با 16 لاین از امکانات متمایزکننده این مجموعه شهربازی سرپوشیده به‌حساب می‌آید. اگر به شهربازی سرپوشیده ایران لند، مجتمع تجاری خلیج‌فارس شیراز می‌روید می‌توانید برای ساعات 4 بعدازظهر الی 12 شب برنامه‌ریزی خوبی داشته باشید. نشانی مجتمع تجاری خلیج‌فارس بسیار سرراست است: بزرگراه دکتر حسابی، ورودی شهرک صدرا، مجتمع خلیج‌فارس

برای شناخت بهتر ایران لند و مجتمع خلیج فارس می توانید از طریق آدرس وب سایت این شرکت به دنیای بزرگ مجتمع خلیج فارس گام بگذارید:

شهربازی سرپوشیده گاندو شیراز

برای مردم خونگرم شیراز تفریح و سرگرمی و گذران وقت با خانواده یکی از زیباترین خصلت‌هاست. شهربازی سرپوشیده گاندو شیراز در سال 1391 افتتاح‌شده است. این مجموعه با امکاناتی نظیر دستگاه‌های بازی مسابقه‌ای، وسایل بازی هدف‌گیری، دستگاه‌های جایزه‌ای، وسایل بازی فکری، دستگاه‌های قدرت سنج و سرگرمی‌هایی مانند 2 لاین بولینگ، ماشین برقی، ایرهاکی، چرخ و فلک کودکان، قطار کودکان و دستگاه‌های شبیه‌ساز میزبان همه خانواده‌های ایرانی است. در این مجموعه رستوران‌های  مجهز سنتی و غذای فوری نیز وجود دارد. شما می‌توانید جشن‌های خود را با ظرفیت حدود  100 نفر در این مجموعه برگزار کنید.

شهربازی‌های سرپوشیده  نماد پیشرفت و توسعه فرهنگی شهرهای کشورمان به‌حساب می‌آیند. در روزگاری که خانواده‌ها وقت کمی برای سپری کردن با کودکانشان دارند، شهربازی‌های سرپوشیده این امکان را ایجاد می‌کنند که آن‌ها با سپری کردن یک عصر دلپذیر در چنین اماکنی، خاطرات خوشی را برای خود و فرزندانشان رقم بزنند. 16 شهربازی سرپوشیده‌ای که در این مقاله معرفی شد از بهترین شهربازی‌های کشورمان محسوب می‌شوند. می‌توانید همراه با خانواده سری به آن‌ها بزنید و برای عزیزان خود خاطره‌های شیرینی را ثبت کنید.

4 دیدگاه در “16 شهربازی سرپوشیده برتر ایران

  1. تقرش گفت:

    شهربازی سرپوشیده توایران بهتره ارم بخش روبازش خطرناکه اما استقبال از لونا پارکا زیاده

  2. تجهیزات شهربازی گفت:

    واقعا سایت خوبی دارید خیلیییییییییی عالییییییییییی

    1. حاج حسام گفت:

      اطلاعات خوبی گذاشتین، برای شهر بازی روباز هم اگر میشه قرار بدین

  3. تجهیزات شهربازی گفت:

    شهربازی سرپوشیده توایران بهتره ارم بخش روبازش خطرناکه اما استقبال از لونا پارکا زیاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.