مقالات بازی سازان

دعوت کانون پرورش فکری از مدیریت بازی سازان

دعوت کانون پرورش فکری از مدیریت بازی سازان

دعوت کانون پرورش فکری از مدیریت بازی سازان

10 تیر 1398 – خیابان حجاب

نشست هم اندیشی میان مدیران کسب و کار کودک، تولید کنندگان و توزیع کنندگان این حوزه در دهم تیرماه در سالن غدیر مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. این همایش با محوریت توسعه خدمات و آینده ی مشاغل مرتبط با کودک اجرا شد. در این مراسم چهره های مطرح حوزه کسب و کار کودک در کنار مهندس علی کولیوند مدیریت شرکت بازی سازان در جهت هم افزایی و اشتراک گذاری تجربیات و آموزه ها حضور داشتند.

 

دعوت کانون پرورش فکری از مدیریت بازی سازان : روابط عمومی شرکت بازی سازان- مهندس علی کولیوند پس از پایان اجلاس به پاسخگویی سوالات حاضرین در همایش پرداخته و روند مراسم را مثبت توصیف کرد. مدیریت شرکت بازی سازان عنوان کرد این برنامه باعث ایجاد و حفظ ارتباط قوی میان تولید کنندگان و ایده پردازان شده که برای آینده این صنعت مفید و حائز اهمیت می باشد.

کانون پرورش فکری از سال 1344 با هدف پر کردن خلا آثار فرهنگی و آموزشی کودک و نوجوان تاسیس شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای گسترده‌ترین شبکهٔ کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان و نیز از برجسته‌ترین تولیدکنندگان و ناشران کتاب‌های این کودکان و نوجوانان در ایران به‌شمار می‌رود.

کانون همچنین تهیه‌کنندهٔ فیلمها و سایر فراورده‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایران، به‌عنوان شرکت دولتی و وابسته به وزارت آموزش و پرورش ایران به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

کانون، امروزه بیش از ۱۰۰۰ مرکز فرهنگی ثابت، سیار شهری، سیار روستائی و پستی در سراسر ایران و با ارایه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبان کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.

انتشار ۱۴۰ عنوان کتاب با شمارگانی بیش از ۳ میلیون در سال، تولید هزاران دقیقه فیلم‌های کوتاه، بلند، زنده، مستند و پویانمایی، تولید ده‌ها عنوان نوار موسیقی، نمایش عروسکی، سرگرمی‌های سازنده، اسباب‌بازی و نرم‌افزارهای آموزشی رایانه‌ای از آن جمله به‌شمار می‌روند.

کانون زبان ایران نیز پس از انقلاب به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های کانون مشغول به فعالیت است که با داشتن شعبه‌های زیادی در سراسر کشور کار آموزش زبان‌های فارسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی ، زبان روسی و عربی را بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.