مقالات بازی سازان

گزارش تصویری سومین نمایشگاه صنعت ریتیل

گزارش تصویری سومین نمایشگاه صنعت ریتیل

گزارش تصویری سومین نمایشگاه صنعت ریتیل

سخنرانی دکتر حسین رضا سلطانی، در سومین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع های تجاری، رویکرد های صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته به همراه گزارشی کوتاه از غرفه بازی سازان در نمایشگاه صنعت ریتیل.
این نمایشگاه از نهم لغایت دوازده مهرماه سال 1400 با حضور فعالان و بازیگران اصلی این صنعت در سالن‌های 7،8 و 9 نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
مدیرعامل شرکت بازی سازان در روز پایانی این نمایشگاه در پنل آموزشی “نقش شهربازی و فضای بازی کودک در موفقیت مراکز خرید” به خلا های موجود صنعت تفریحات و لزوم ایجاد همبستگی بیشتر میان فعالان صنعت ریتیل و سرمایه گذاران حوزه کودک اشاره کرد؛ وی در ادامه به نقش پررنگ مراکز بازی کودک در مجتمع های تجاری اشاره کرد و این مراکز را از بزرگترین عوامل درآمد زایی مجتمع ها و پاساژ ها دانست.
در ادامه حسین رضا سلطانی، با اشاره به کمبود شهربازی و مراکز بازی استاندارد و مناسب برای کودکان، درخواست کرد تا سرمایه گذاران به این حوزه بیشتر توجه کرده و برای کودکان دغدغه بیشتری داشته باشند.
عضو کمیته تخصصی کسب و کار کمیسیون ملی یونسکو در ایران، در پاسخ به سوال مجری پنل در رابطه با نقطه عطف کار مجموعه بازی سازان پاسخ داد که نیاز کودکان به مراکز بازی در طول سال های اخیر و استفاده افراطی آن ها از محصولات دیجیتال یکی از دغدغه های اصلی تیم بازی سازان برای شروع این کار بوده و شادی آن ها نیز انگیزه ای برای ادامه راه خواهد بود.
در پایان با اشاره به ابداع خانه های بازی توسط تیم بازی سازان، از مجموعه محصولات جدید فضای باز تحت عنوان بازی بام یا روف پلی نیز رونمایی شد.

گزارش تصویری سومین نمایشگاه صنعت ریتیل:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.