نمونه کارها

خانه بازی توئیتی کرج

خانه بازی توئیتی کرج

خانه بازی توئیتی کرج

تحرک داشتن، یکی از مهم ترین عوامل برای سلامتی جسمی و روحی کودکان است، کودکان برای تخلیه انرژی و کاهش سطح استرس نیاز به بازی کردن با وسایلی دارند که سبب افزایش حرکت آن ها شود. در سال های اخیر با نفوذ محصولات دیجیتال مانند گوشی های همراه و تبلت ها، میانگین زمان استفاده کودکان از بازی های حرکتی به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. این مسئله می تواند سبب نگرانی هایی در رابطه با سلامتی کودک در این سنین و حتی در بزرگسالی باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره تجهیزات خانه بازی و تجهیزات شهربازی کلیک کنید.

از آن جایی که بسیاری از والدین حساسیت های خاصی برای بازی کودک در خارج از منزل دارند و فضاهای تفریحی روباز عمدتا بصورت فصلی قابل استفاده هستند، خانه های بازی با محیط امن و با نشاطی که دارند، گزینه ای مناسب برای رها سازی انرژی کودک به شمار می روند.

وجود تجهیزات بازی جذاب در کنار محیط امن سبب می شود تا کودک ساعاتی از دنیای دیجیتال فاصله گرفته و به سلامت جسمی و روحی خود برسد؛ از این گذشته، خانه های بازی با برگزاری کارگاه های متنوع مانند کارگاه های سفالگری، موسیقی، زبان انگلیسی و…می توانند در آموزش و یادگیری کودکان نیز وارد شوند. با توجه به مطالعات روانشناسان، آموزش در حین انجام بازی یا ادغام آموزش در بازی، یادگیری را بیش از دو برابر افزایش خواهد داد.

 

با توجه به اینکه والدین بخشی از زمان خود را برای بازی کودک در خانه بازی می گذارند، یکی از نکات مهم برای خانه های بازی جذب والدین برای افزایش تایم حضور کودکان و یا افزایش روز های بازدید کودک از خانه بازی ست. از این رو بسیاری از خانه های بازی فضایی را برای استراحت، مطالعه و بازی والدین نیز در نظر می گیرند. زمانی که پدر یا مادر علاقمند به حضور بیشتر در فضای بازی باشند، به طور ناخودآگاه کودک نیز زمان بیشتری را در خانه بازی صرف خواهند کرد.

خانه بازی توئیتی کرج در اصل یک مرکز بازی کامل در ابعادی کوچک است، وجود وسایل بازی برقی در کنار بازی های حرکتی، این خانه بازی را به یک شهربازی کوچک مبدل کرده است. از نکات جذاب و هیجان انگیز این خانه بازی وجود پیست ماشین های کوبنده است. بازی که عمدتا در شهربازی ها انتظار دیدنش را داریم!

محصولاتی مانند ایرهاکی کودک، مری گراند، قطار کودک و هنداسپید نیز از دیگر محصولات خاص این مرکز بازی هستند؛ البته وجود وسایل بازی پرطرفداری مثل سافت پلی گراند سفارشی و ترامپولین تخته ای بازی سازان را نیز نمی توان نادیده گرفت.

خانه های بازی عمدتا برای کودکان رده سنی 2 تا 6 سال در نظر گرفته می شوند، خانه بازی توئیتی با داشتن محصولات گفته شده توانسته تا این رده سنی را تا 12 سال افزایش دهد، از سوی دیگر امکان بازی با بخشی از این محصولات برای کودکان زیر 2 سال میسر نیست، از این رو خانه بازی توئیتی با داشتن مجموعه بازی فومی اختصاصی، پذیرای این رده سنی نیز خواهد بود.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص میزان سرمایه گذاری این مرکز بازی، کسب مشاوره رایگان اختصاصی و دریافت کاتالوگ محصولات با مجموعه بازی سازان در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.