نمونه کارها

اجرای ادونچر چوبی فضای باز در تهران توسط بازی سازان

اجرای ادونچر چوبی فضای باز در تهران توسط بازی سازان

اجرای ادونچر چوبی فضای باز در تهران توسط بازی سازان

تجهیز فضای بازی روباز در یکی از مجتمع های مسکونی محله دزاشیب تهران برای ساکنان مجتمع. این سازه با فریمی از جنس چوب روس با چندین بازی مختلف می تواند تا ساعت ها کودکان را به خود مشغول کند. تمامی مراحل طراحی، ساخت و اجرای این سازه توسط تیم بازی سازان صورت گرفته و می تواند در پشت بام، حیاط و ویلاها مورد استفاده قرار گیرد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره تجهیزات خانه بازی و تجهیزات شهربازی کلیک کنید.

اجرای ادونچر چوبی فضای باز در تهران توسط بازی سازان : این محصول از دسته محصولات بازی بام بوده که با توجه به نیاز کاربر و نبود فضای کافی در پشت بام، در بخشی از حیاط ساختمان اجرا شده. صخره نوردی، سازه تور و طناب، سرسره، پل معلق و تاب سبدی، برخی از بازی های این مجموعه ی ماجراجویانه هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات با بازی سازان در تماس باشید.

اهمیت انجام بازی های حرکتی برای کودکان، بر هیچکس پوشیده نیست؛ با انجام این دست بازی ها انرژی کودک تخلیه شده و از بروز مشکلات روحی و جسمی جلوگیری می شود. اما امروز با گسترش تکنولوژی و خلق بازی های کامپیوتری و تلفن های همراه، دنیای کودکان ما با استاندارد های جهانی فاصله بسیاری گرفته است.

از طرفی نگرانی های والدین نسبت به مراکز بازی پر جمعیت و عمومی خصوصا در دوران همه گیری کرونا، قابل درک است. اما این موارد نباید به نشاط و تحرک کودکان خدشه ای وارد کنند؛ از این رو ما در بازی سازان برای اولین بار در ایران، محصولاتی را تحت عنوان مجموعه تجهیزات بازی بام طراحی کرده ایم. این محصولات با هدف ایجاد فضای بازی برای کودکان بدون هیچ محدودیت فضایی و اجرای فضای بازی در بخشی از منازل مانند پشت بام، حیاط و… ساخته شده اند.

ادونچر فضای باز طراحی شده برای حیاط مجتمع مسکونی دزاشیب، یکی از محصولات این مجموعه است، این محصول با داشتن گستره وسیعی از بازی های حرکتی مانند صخره نوردی، سازه تور و طناب، سرسره، پل معلق و تاب سبدی می تواند تا ساعت ها کودکان را سرگرم بازی کند. جنس بدنه ی این محصول از چوب روس ساخته شده تا در برابر رطوبت و حرارت مقاوم باشد. بر طبق مطالعات  روانشناسان استفاده از جنس های طبیعی در ساخت محصولات بازی کودک در ایجاد آرامش و رضایت در کودکان موثر است.

این امر در حالی رخ می دهد که بوی مناسب و بافت خوب این اسباب بازی ها کودکان را به خود جذب می کند و حس زنده بودن و طبیعت را به آنها منتقل می کند. به علاوه بافت چوب به گونه ایست که فاقد هرگونه لبه یا بخش های برنده خواهد بود، بنابراین هیچ گونه صدمه ای به کودکان نخواهند زد.

در صورتی هم که به سلامت محیط زیست اهمیت می دهید، این محصول می تواند انتخاب ویژه ای برای شما باشد؛ بیش از 80 درصد تجهیزات به کار رفته در ساخت ادونچر چوبی فضای باز بازی سازان قابلیت بازیافت و بازگشت به محیط زیست دارند.

به علاوه محصولات بازی بام با داشتن جلوه ای خیره کننده، جذابیتی بی نظیر به پشت بام یا حیاط منزل شما  می بخشند. همچنین این محصول می تواند یک ارزش افزوده برای سرمایه گذاران صنعت ملک و ساختمان باشد.

از آن جایی که این ایده برای اولین بار توسط بازی سازان در حال اجرا است، متخصصان ما در بازی سازان، صفر تا صد کار را بر عهده می‌گیرند تا جای نگرانی برای مشتری باقی نماند. انجام پروژه از مشاوره اولیه و بررسی فضا آغاز، سپس به طراحی بر اساس المان های اعلامی رسیده و نهایتا پس از تایید کارفرما، وارد چرخه تولید خواهد شد. بر همین اساس، تمامی مجموعه های چوبی بازی بام، قابلیت سفارشی سازی و تغییر کامل جزئیات بر اساس  درخواست مشتری را خواهند داشت.

نصب این محصولات نیز توسط کارشناسان مجرب بازی سازان انجام می شود؛ پس از بازچینی قطعات بر اساس نقشه اولیه، تمامی بست ها با پیچ های مخصوص در جای خود محکم شده و در نهایت زوائد اضافی بطور کامل حذف می شوند.

 

فرم درخواست مشاوره

درامد خانه بازی کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.